Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 im. Tadeusza Kościuszki w Brzegu

SAPERSKA KARTKA WIELKANOCNA

Zapraszamy Naszych uczniów  do udziału w konkursie na Saperską Kartkę Wielkanocną. Poniżej regulamin.

REGULAMIN XII KONKURSU DLA DZIECI I MŁODZIEŻY
„SAPERSKA KARTKA WIELKANOCNA”

I. Warunki ogólne:
1. Celem Konkursu jest zachęcenie dzieci i młodzieży w przygotowanie
„Saperskiej Kartki Wielkanocnej”
2. Zadaniem uczestnika Konkursu jest samodzielne zaprojektowanie i wykonanie
techniką graficzną lub plastyczną (umożliwiającą ekspozycję w antyramach
i kopiowanie ) kartki wielkanocnej zawierającej motyw kojarzący się ze świętami
Wielkiej Nocy –powinna zawierać akcenty wojskowe.
W konkursie nie będą oceniane prace wykonane w technice komputerowej,
Technice collage’u wykorzystujące fragmenty pocztówek, reprodukcji
i wykonane przez naklejanie ozdób, naklejek, plasteliny i materiałów sypkich.
3. Kartka nie może zawierać życzeń.
4. Kartki zgłoszone do Konkursu nie mogą mieć autora zespołowego.
5. Poszczególne klasy może reprezentować maksymalnie do 3 uczniów.
6. Wymiary kartki: 15 x 21 cm (połowa formatu A4).
7. Każdy uczestnik może zgłosić do Konkursu tylko jedną kartkę.
8. Konkurs adresowany jest do dzieci i młodzieży z rodzin wojskowych, pracowników cywilnych wojska oraz z brzeskich szkół i przedszkoli w następujących kategoriach:
- I grupa: przedszkola
- II grupa: klasy I-IV szkoły podstawowej
- III grupa: klasy V-VIII szkoły podstawowej
Wszystkie prace powinny być podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem. Należy podać również: wiek autora (klasa), kategorię w której startuje, nazwę placówki, którą reprezentuje oraz numer telefonu do kontaktu.
9. Prace należy dostarczyć do dnia 08 kwietnia 2022 r. na adres Organizatora:
Klubu 1 Pułku Saperów
ul. Piastowska 4
49-300 Brzeg
tel. kontaktowy: 261 63 72 54; 261 63 72 55
10. Regulamin zamieszczony jest na stronie Facebooka Klubu Wojskowego
1 Pułku Saperów oraz dostępny w bibliotece klubu.

II. Ocena prac:
1. Komisja konkursowa powołana przez Organizatora dokona oceny prac i przyzna nagrody w trzech kategoriach wiekowych.
2. Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 12 kwietnia 2022 r.
na stronie Facebooka Klubu Wojskowego 1. Pułku Saperów.
3. O formie odbioru nagród laureaci zostaną powiadomieni.

III. Uwagi końcowe:
1. Organizator zastrzega sobie prawo do powielania i publikowania prac w celach
promocyjnych.
2. Oceniane będą tylko prace samodzielnie wykonane przez uczestników
Konkursu.
3. Organizator nie zwraca dostarczonych na Konkurs prac.
4. Uczestnictwo w Konkursie jest równoznaczne ze zgodą na publikowanie wizerunku
uczestnika związane z promocją Konkursu i Klubu.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE

Prace prosimy dostarczyć do 7 kwietnia do sekretariatu Publicznej Szkoły Podstawowej nr 6 lub do 8 kwietnia bezpośrednio na adres Organizatora.